Administratief medewerker (Zwolle)
Ben jij woonachtig in Zwolle of directe omgeving en wil jij werken bij een onafhankelijke adviesorganisatie met meer dan 50 jaar ervaring op het gebied van sociaal medische advisering? Ben jij op zoek naar een afwisselende administratieve functie in een dynamische werkomgeving? Dan is de functie Administratief medewerker bij Argonaut Advies echt iets voor jou!
Voor de invulling van de functie Administratief Medewerker van het secretariaat in Zwolle zoeken wij een gemotiveerde en gedreven collega met een relevant diploma en bij voorkeur enkele jaren werkervaring op een administratieve afdeling in de zorg. In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor het inplannen van telefonische afspraken. Tevens maak je de voorbereiding van de dossiers voor de adviseurs. Bij het inplannen van huisbezoeken is het belangrijk goed overzicht te hebben, rekening te houden met de logistiek en eventuele bijzonderheden die naar voren komen. Je hebt hiervoor (klant)contact met cliënten of diens vertegenwoordiger die een Wlz indicatie met Pgb hebben. Het is van belang dat je communicatief vaardig bent, zorgvuldig te werk gaat en het leuk vindt telefonisch (klant)contact te hebben en vragen te beantwoorden.
Wat zijn je hoofdtaken als Administratief medewerker?
- Het inplannen van telefonische afspraken en huisbezoeken voor de adviseurs;
- Verantwoordelijk voor het tijdig opleveren van de opstart van een dossier voorafgaande aan het huisbezoek door de
adviseurs; - Verantwoordelijk voor het bijhouden van de werkvoorraad, houdt deadlines in de gaten;
- Samenwerken met de adviseurs en (account)managers;
- Contacten onderhouden met opdrachtgevers;
- Deelnemen aan werkoverleg;
- Professioneel communiceren en rekening houden met de AVG wet.
Welk profiel zoeken wij?
- Je bent woonachtig in de regio Zwolle en op korte termijn beschikbaar voor minimaal 32 uur in de week;
- Je beschikt minimaal over MBO4 werk- en denkniveau, verkregen middels werkervaring of opleiding;
- Je hebt bij voorkeur enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie dan wel in een vergelijkbare administratieve of secretariële richting;
- Je hebt uitstekende telefonische vaardigheden;
- Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed, zowel in woord als geschrift;
- Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waarin je alle ballen omhoog weet te houden;
- Je bent integer, accuraat, respectvol, empathisch en kunt goed samenwerken.
Wat bieden wij jou?
- Een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op onbepaalde tijd.
- Een salaris tussen € 2.200,- en € 2.950,- op basis van een 40-urige werkweek. Je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring;
- Uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden bestaande uit een pensioenregeling, verzekeringen, individueel vitaliteitsbudget en reiskostenvergoeding (€ 0,23 per km);
Mogelijkheden jezelf te ontwikkelen door middel van opleiding, training en coaching.
Enthousiast geworden over de vacature?
Stuur dan jouw CV en motivatie naar werkenbij@argonaut.nl.
Wil je meer weten over de functie en/of de sollicitatieprocedure? Neem gerust contact met ons op via hetzelfde mailadres.
Voldoe je niet geheel aan het profiel, maar denk je dat je wel geschikt bent voor deze functie? Neem contact met ons op en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Op zoek naar een andere functie? Bekijk hier onze andere vacatures.
Wij verzorgen zelf de werving voor deze vacature. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.