Administratief medewerker (Utrecht en Amsterdam)

Als administratief medewerker zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt in onze organisatie. Je plant afspraken in en onderhoudt contact met onze verschillende opdrachtgevers. Door jouw inzet kunnen onze adviseurs hun werk zo effectief en efficiënt mogelijk doen. Je treedt in dienst bij Argonaut Advies, met meer dan 50 jaar ervaring dé specialist op het gebied van sociaal-medische advisering. 

Wat ga je doen?

Jij bent ons eerste aanspreekpunt voor gemeenten en behandelt de aanvragen die bij ons binnenkomen. Dit zijn bijvoorbeeld aanvragen voor een gehandicaptenkaart, leerlingenvervoer, of een scootmobiel. Je zorgt voor alle administratie rondom die aanvragen, zoals het inplannen van de onderzoeken van onze adviseurs en het opvragen van medische gegevens. Ook maak je de dossiers aan die adviseurs gebruiken tijdens hun onderzoeken.

Je werkt in een team met verschillende administratief medewerkers. Regelmatig overleg je met onze adviseurs.

Wat zijn je hoofdtaken?

  • Het aanmaken van cliëntdossiers;
  • Het inplannen van telefonische afspraken en huisbezoeken voor de adviseurs;
  • Verwerken van post, beheren van mailboxen, telefoon beantwoorden;
  • Samenwerken met de adviseurs en (account)managers;
  • Vragen beantwoorden van gemeenten.

Dit ben jij:

  • Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur in de week;
  • Je beschikt minimaal over mbo-4-werk- en denkniveau, verkregen door werkervaring of opleiding;
  • Je hebt bij voorkeur enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie binnen de zorg;
  • Je hebt uitstekende telefonische vaardigheden en beheerst het Nederlands goed, zowel in woord als geschrift;
  • Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waarin je alle ballen hoog weet te houden;
  • Je bent integer, zorgvuldig, respectvol, empathisch en kunt goed samenwerken.
  • Je communiceert professioneel en houdt rekening met de privacy-eisen vanuit de AVG.

Wij bieden jou:

  • Een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op onbepaalde tijd.
  • Een salaris tussen € 2.200,- en € 2.950,- op basis van een 40-urige werkweek. Je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring;
  • Uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden bestaande uit een pensioenregeling, verzekeringen, individueel vitaliteitsbudget en reiskostenvergoeding (€ 0,23 per km);
  • Mogelijkheden jezelf te ontwikkelen door middel van opleiding, training en coaching.

Waar kom je te werken?

Argonaut Advies is een sociaal-medisch adviespartner voor gemeenten, zorgverzekeraars, zorgkantoren en centrale overheden met meer dan 50 jaar ervaring. Argonaut Advies heeft als doel om mensen duurzaam beter te laten functioneren in werk, participatie en zelfredzaamheid.

Iedere cliënt is anders en wij streven altijd naar de juiste zorg voor de juiste cliënt. Aandacht voor de individuele situatie en een respectvolle benadering vormen hierbij de basis.

Spreekt deze functie jou aan?

Neem dan contact met ons op! Stuur jouw cv en motivatie naar werkenbij@argonaut.nl. We horen ook graag van je als je niet geheel aan het profiel voldoet maar wel interesse hebt.

Contact

Meer informatie over de inhoud van de functie en/of de sollicitatieprocedure? Je kunt contact opnemen met Monique Kuper(Manager) op 06-41004664
of laat een bericht achter in onze mailbox werkenbij@argonaut.nl.

Op zoek naar een andere functie? Bekijk hier onze andere andere vacatures.

 

Wij verzorgen zelf de werving voor deze vacature. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.

 

Argonaut

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan