Administratief medewerker, Landelijke Overheid te Utrecht

Wil jij werken bij een onafhankelijke adviesorganisatie met meer dan 50 jaar ervaring op het gebied van sociaal medische advisering? Ben jij op zoek naar een afwisselende administratieve functie in een dynamische werkomgeving? Dan is de functie Administratief medewerker bij Argonaut Advies echt iets voor jou!

 

Functie Administratief medewerker Landelijke Overheid

Wij zoeken een gemotiveerde en gedreven collega met enkele jaren werkervaring op een administratieve afdeling. Een collega die samen met de andere collega’s de professionals, (verzekerings-)artsen en verpleegkundigen, administratief ondersteunt bij het uitvoeren van zijn of haar werkzaamheden binnen de sociaal medische advisering.

Jij gaat je als administratief medewerker bezighouden met het voorbereiden en afhandelen van medische adviesaanvragen die vanuit cliënten en/of landelijke overheden bij ons binnen komen. Dit kunnen o.a. aanvragen zijn voor cliënten in het kader van de Wet Inburgering of voor een OV-Begeleiderskaart. In deze functie maak je het verschil; je vormt een belangrijke verbinding tussen de cliënten, opdrachtgevers en medisch adviseurs.

 

Welk profiel zoeken wij?

 

  • Jij bent direct of op korte termijn beschikbaar;
  • Jij bent beschikbaar voor 32-40 uur per week
  • Je beschikt minimaal over mbo-4 werk- en denkniveau, verkregen middels werkervaring of opleiding;
  • Je hebt bij voorkeur enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie dan wel in een vergelijkbare administratieve of secretariële richting;
  • Je hebt uitstekende telefonische vaardigheden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed, zowel in woord als geschrift;

 

Wat zijn je hoofdtaken als Administratief medewerker?

  • Administratieve werkzaamheden zoals post, mailbox beheren, medische gegevens opvragen en meer;
  • Administratieve werkzaamheden zoals post, mailbox beheren, medische gegevens opvragen en meer;
  • Inkomende telefoon aannemen en behandelen;
  • Met een kritische blik een efficiënte planning maken voor onze professionals;
  • Samenwerken binnen een team van administratief medewerkers, professionals en manager;
  • Contacten onderhouden met opdrachtgevers;
  • Deelnemen aan werkoverleggen;
  • Meedenken aan procesverbetering;
  • Professioneel communiceren en rekening houden met de AVG wet.

 

Welke competenties vinden wij belangrijk?

Jij bent een integer persoon. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waarin je alle ballen omhoog weet te houden. Bovendien werk je zorgvuldig en accuraat. Daarnaast ga je respectvol en empathisch met mensen om. Tot slot werk je graag samen met anderen. Jij bent open, sociaal en initiatiefrijk.

 

Wat bieden wij?

 

  • Een goed salaris;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantietoeslag;
  • Een zelfstandige, diverse en uitdagende functie;
  • Een goede begeleiding in de vorm van opleiding, training en coaching;
  • Reiskostenvergoeding.

 

Enthousiast geworden over de vacature?

Spreekt de functie van Administratief Medewerker Landelijke Overheid jou aan? Neem dan snel contact met ons op. Stuur jouw CV en motiviatie naar werkenbij@argonaut.nl. Wil je meer weten? Je kunt ons bellen op het onderstaand telefoonnummer.

Sarah van den Hoek
06 53 71 42 70

 

 

Argonaut

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan